שוקולד בסופר, והאפ סייל שלכם

מי ערך קנייה בסופר ועמד בפיתוי לקנות חטיף שוקולד, מהטעימים האלו שממוקמים שם ליד הקופה?

ובטח גם לכם הציעו גרבי חורף ב9.90 ₪ כשכבר שלפתם את האשראי…

בשתי מילים- אפ סייל- הוצאת הלקוח עם עוד מוצר מפנק/ משלים/ זול, שלא תכנן בתחילה.

זהו עיקרון חשוב, שבעלי חנויות וסופרים מרבים להשתמש בו, ובצדק.

ופה המקום שלי לספר לכם- שאותו עיקרון קיים גם באתרי מכירה אינטרנטיים, ואני מזמינה אתכם להכיר ולהשתמש בו.

איך?

המערכת מזהה לקוח שאסף לעגלה מוצרים מסוימים, ומציעה לו להשלים את הקניה.

היתרון הבולט שיש לכם כבעלי אתר חנות- הוא בכך שיש לכם מידע במה הלקוח התעניין,

ועל בסיס זה יש לכם אפשרות להציע לו לרכוש מוצר משלים,

דבר שמגביר את הסיכויים של הלקוח לרצות,

זה גם המקום להעלות מבצע חם ומשתלם, ולהכיר ללקוח מוצר חדש ומטורף שעכשיו פיתחנו…

הלקוח יכול להנות מההרגשה שרואים אותו,

אם כי תמיד יהיו את הלקוחות שירגישו ש'דחפתם' להם,

אז לכן באמת אל תגזימו, אבל בטח תשתמשו! זהו כלי יעיל להזנקת המכירות שלכם!

ועכשיו!

מבצעי חורף חמים בסטודיו שלנו,

כדי שאף אתר לא ישאר לקפוא מקור!
בואו להתחמם מהעשיה הרותחת שלנו,

אם יש לכם אתר ואתם רוצים לשפר את האיכות שלו,

אם עוד אין לכם, ואתם חושבים שכדאי,

ואפילו אם אתם מתלבטים אם שווה לכם או לא,

אני פה בשבילכם,

להקפיץ את האתר שלכם,

להעניק לו חורף בריא ויעיל…

מחכה לכם, רבקי.

מלאו פרטים ומיד תועברו לצפיה בסרטון