נאום המעלית באתר

בס"ד

 

נאום המעלית, בדף הבית שלכם!

תארו לכם סיטואציה בה אתם נכנסים למעלית, הדלת כמעט ונסגרת, וברגע האחרון משתחל לשם אדם נוסף. בשלושים השניות שהמעלית עולה לקומה המבוקשת, הוא מתעניין בעסק שלכם, ואתם מגדירים את העסק שלכם, קצר, קולע ומשכנע.

 

רגע לפני שהוא יוצא, הוא מגיש כרטיס ביקור עם שם של אחד מבעלי העסקים הגדולים בארץ ואומר לכם:  " נשמע טוב, אני מעוניין לעמוד אתכם בקשר."

 

זהו נאום מעלית שהצליח. 30 שניות של הכרות ראשונית שבה הצלחתם להביא את עצמכם בצורה הכי ממוקדת שיש, האדם ממול השתכנע בתועלת המוצר שלכם, ובפתרון שהוא מציע עבורו.

 

אז קודם כל, לכם כבעלי עסק, כדאי וחשוב שיהיה לכם מוכן תמיד נאום מעלית על העסק שלכם.

 

אין לדעת מאיפה יבוא הלקוח הבא, אם זה הגננת של הילדה, השכן החדש, או האיש מהמעלית:)

 

תכינו נאום קולע ומדויק, ותראו איך בפעם הבאה כששואלים אתכם מה אתם עושים, משהו מזדקף בכם, ואתם עונים בבטחון שמשכנע…

 

ואם כל זה נכון בפגישה סתמית, באתר חשיבות נאום המעלית עולה שבעתיים-

ההבנה החשובה ביותר היא שדף הבית הוא נקודת המפגש במעלית בין המוצר/ העסק ללקוח.

 

שמה מתרחשות 30 השניות הקריטיות בה אתם צריכים להציג את המוצר/ השירות במינימום מילים, במקסימום בהירות, ובהנגשת הצורך והפתרון.

נשמע מורכב ב30 שניות?

 

אז בכלל לא. בואו נזכור שאת הלקוח בשלב זה לא מעניין שיש לכם 30 סניפים ודגמים רבים מכל מוצר, אלא מעניין אותו הפתרון לצורך שלו. חיפש עזרה נפשית? מצא עזרה נפשית ממוקדת בבעיות חרדה ודכאון. התעניין במוצרים ללא גלוטן? מצא לחמים ומאפים טריים ללא גלוטן…

 

ובדומה למעלית- אם הצלחתם להצית את העניין של הלקוח, הוא ימשיך לסוע אתכם הלאה. הוא יקרא על שאר המוצרים, הוא יכנס לבדוק מחיר, הוא כבר יהיה אתכם.

 

אז אם יש לכם אתר, ואתם שואלים את עצמכם למה הוא לא מספיק מוכר, יתכן שזו התשובה. אתם צריכים ללכוד את תשומת לבו של הגולש כבר ב30 השניות הראשונות, כי אחרי זה, הוא כבר יסע הלאה…

איך עושים את זה בדיוק?

 

בשביל זה אני פה כדי לבדוק אתכם את נאום המעלית, כדי לבנות אותו, כדי לקדם את האתר שלכם עד כמה שאפשר, לתת לו לגדול…

 

בהצלחה, רבקי.

 

 

 

מלאו פרטים ומיד תועברו לצפיה בסרטון