
היום נדבר על אופציית של פרסום האתר בסטטוס סטורי,
על כדאיות, על רווח, ומה כדאי לתעדף- אושיות רשת או משפיעני רשת.
נתחיל בהגדרת המושגים:
אושיית רשת– הוא אדם בעל קהל עוקבים גדול, הוא מוכר ברשת, והפרסום שלו נובע מהתכנים שהוא מייצר, ולא בהקשר לנישה ספציפית בדווקא.
משפיען רשת– אדם בעל קהל עוקבים שמזוהה עם נישה מסוימת: בריאות, לייף סטייל, איפור, אופנה, וכו.
אם ככה, אתם כבעלי עסק, תעדיפו את משפיעני הרשת בתחום שלכם- אם יש לכם אתר למוצרי איפור, תעדיף משפיענית רשת בתחום האיפור. אם יש לך אתר למסעדה, תעדיף משפיען בתחום פודיס, ובעצם, כל שירות או מוצר נישתי, יכול לעבוד נפלא בצורת שיווק כזו.
איך זה עובד בפועל?
לפי התקציב והדרישה אתם בונים לכם תכנית שיווק, המורכבת מנבחרת משפיענים קבועה או משתנה, כמובן יש אנשי מקצוע שיוכלו להפנות אתכם לאנשים הנכונים.
השיווק יכול להיות צעד חד פעמי של חשיפה לשירות שלכם, והוא יכול להיות פרסום עקבי וממושך-
שכמובן עדיף כדי ליצור מקסימום אפקטיביות, ולהקלט בתודעת העוקבים כנותני שירות מסוים.
כדאי שתזכרו לתת בסטטוס את הקישור לאתר שלכם, כך אתם נותנים אופציה לעקוב אחריכם, ונשמרים אצל מי שנתקל בכם, ומה גם שעל הדרך תרוויחו קידום אורגני מעולה…
עד כאן בקצרה על פרסום בפלטפורמה זו, היא יכולה להיות כדאית, עבורכם, אולי תתחילו לחשוב עליה…